Forum Lubońskie Garboforum Strona Główna

 Pompa paliwowa

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Grand1303a
prawie jak Garbusiarz



Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 20:33, 02 Sty 2008    Temat postu: Pompa paliwowa

Witam serdecznie!!!
Potrzebuje porady w sprawie filterka(membrany) w pompie paliwowej!!!
Czy to się czyści jak to wygląda!!!
Mam 1303 silnik 1.2 nowy gażnik i coś ostatnio silnik dziwnie się zachowuje gaśnie(nie zawsze) obniżyły mu się wolne obroty i wydaje mi się że spadła moc!!!
Jęśli ktoś może mi pomóc to bardzo prosze!!
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grzegorz
Weteran forum



Dołączył: 10 Cze 2007
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 8:32, 03 Sty 2008    Temat postu:

nie powiem dokladnie ale byc moze masz to co u mnie ze latem silnik chodzil idealnie a zima tak jak mi Jasiek radzil gdzies dostaje falszywe zimne powietrze i dlatego jak zejdzie z ssania nie raz przygasa a nie raz jest dobrze... ale na pewno moj nie stracil mocy bo jest taka sama tylko ze zdazy mu sie przygasnac Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marjas
Administrator



Dołączył: 10 Cze 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Luboń City

PostWysłany: Czw 17:10, 03 Sty 2008    Temat postu:

Może zapłon za późny? Albo wykręć trochę dużą śrubę w gaźniku.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez marjas dnia Czw 17:12, 03 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jasiek
Stały bywalec



Dołączył: 12 Cze 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Luboń

PostWysłany: Czw 21:53, 03 Sty 2008    Temat postu:

Generalnie nie rozbierałbym pompy paliwa, jeżeli faktycznie jest uszkodzona, to lepiej jest wymienić ją całą.
Odnośnie spadku mocy, czy silnik jest słaby w całym zakresie obrotów? Czy tylko są kłopoty z biegiem jałowym? Przy tych temperaturach wychodzą na jaw nie do końca drożne kanały w kolektorze służące do jego podgrzewania spalinami. Wtedy zasysana mieszanka paliwowo powietrzna skrapla się na zimnych ściankach kolektora i nie odparowuje tak jak powinna, co powoduje gaśnięcie motoru, nierównomierny bieg jałowy aż do momentu jak motor dojdzie do normalnej temp. pracy.
Oczywiście opisywane objawy może też powodować gaźnik lub zapłon.

Pozdrawiam!
Jasiek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Lubońskie Garboforum Strona Główna -> Gabologia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gBlue v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin