Autor |
Wiadomość |
Grand1303a
prawie jak Garbusiarz
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 20:33, 02 Sty 2008 Temat postu: Pompa paliwowa |
|
|
Witam serdecznie!!!
Potrzebuje porady w sprawie filterka(membrany) w pompie paliwowej!!!
Czy to się czyści jak to wygląda!!!
Mam 1303 silnik 1.2 nowy gażnik i coś ostatnio silnik dziwnie się zachowuje gaśnie(nie zawsze) obniżyły mu się wolne obroty i wydaje mi się że spadła moc!!!
Jęśli ktoś może mi pomóc to bardzo prosze!!
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Grzegorz
Weteran forum
Dołączył: 10 Cze 2007
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 8:32, 03 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
nie powiem dokladnie ale byc moze masz to co u mnie ze latem silnik chodzil idealnie a zima tak jak mi Jasiek radzil gdzies dostaje falszywe zimne powietrze i dlatego jak zejdzie z ssania nie raz przygasa a nie raz jest dobrze... ale na pewno moj nie stracil mocy bo jest taka sama tylko ze zdazy mu sie przygasnac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marjas
Administrator
Dołączył: 10 Cze 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luboń City
|
Wysłany: Czw 17:10, 03 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Może zapłon za późny? Albo wykręć trochę dużą śrubę w gaźniku.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez marjas dnia Czw 17:12, 03 Sty 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jasiek
Stały bywalec
Dołączył: 12 Cze 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Luboń
|
Wysłany: Czw 21:53, 03 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Generalnie nie rozbierałbym pompy paliwa, jeżeli faktycznie jest uszkodzona, to lepiej jest wymienić ją całą.
Odnośnie spadku mocy, czy silnik jest słaby w całym zakresie obrotów? Czy tylko są kłopoty z biegiem jałowym? Przy tych temperaturach wychodzą na jaw nie do końca drożne kanały w kolektorze służące do jego podgrzewania spalinami. Wtedy zasysana mieszanka paliwowo powietrzna skrapla się na zimnych ściankach kolektora i nie odparowuje tak jak powinna, co powoduje gaśnięcie motoru, nierównomierny bieg jałowy aż do momentu jak motor dojdzie do normalnej temp. pracy.
Oczywiście opisywane objawy może też powodować gaźnik lub zapłon.
Pozdrawiam!
Jasiek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|